autostudios
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
Naptár
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
GTA San Andreas
 
//autostudios.gportal.hu
Üdvözöllek az oldalamon!
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Az oldal még új!
Az oldal még új!
 
Figyelem!!!

A honlapon lévő dolgokért nem vállalok semmilyen felelősséget!!!

 
Küldetések 2
..Mielőtt elhagytam volna San Fierrot, meglátogattam néhány régi ismerős gyárát. A bombával megpakolt autóval a kapuhoz hajtottam, és elgázoltam az őröket. A többi arc kinyittatta a kaput, amin be tudtam jutni a területre. A túlsó oldalon található épület hátsó részében parkoltam le a kocsit, majd a fegyveresekkel mit sem törődve, ész nélkül rohantam ki a raktárból, mielőtt az a levegőbe repült volna. Az udvaron átküzdöttem magam az őrökön, ám a bejáratot egy frissen érkezett autó mögött bezárták. Elfoglaltam hát a kocsit, és az ugratón keresztül áthajtottam a kerítés felett. Ekkor egy ismeretlen hívott a mobilomon, és a sivatagba invitált..


SIVATAGI KÜLDETÉSEK
 

Monster
(Nehézség: könnyű)


A megadott címre érve fényűzően berendezett, de elhagyatott ranchot találtam. Az ismeretlen házigazda hangosbeszélőn arra utasított, hogy üljek az udvaron parkoló monster-car kormánya mögé, és teljesítsem a GPS koordinátákkal felállított versenypályáját megadott időn belül, amolyan teszt gyanánt. Legszívesebben hagytam volna a fenébe a rejtőzködő aberráltat, de mivel információi voltak a családomról, megtettem, amit kért.
Tipp: A járgányban nem volt kézifék, cserébe viszont – hála az öszkerékhajtásnak – a legdurvább emelkedőn is simán felmászott.


Gépeltérítés
- Highjack (Nehézség: közepes)


A kis próba után az ismeretlen végre felfedte magát… Na de éppen Toreno? Ráadásul titkos kormányügynök?! Ez még nekem is sok volt… Meglehetősen összezavarodva fogadtam el első „hivatalos” megbízásomat, egy rivális ügynökség kamionjának elrablását. Mivel szükségem volt társra, felhívtam Cesart. Lelkesen jött, hiszen nem tudta, mi vár rá… Amikor aztán a motoron ülve az autópályán üldöztük a kamiont, és felvetettem neki, hogy esetleg átmászhatna rá menet közben... nos, akkor némileg alábbhagyott a lelkesedése. A végén persze gond nélkül leszállítottuk a cuccot a garázsba.
Tipp: Mivel nyílegyenesen a híd felé vettem az irányt, és a szembejövőkkel nem törődve, a lehajtón robogtam fel a hídra, még a hosszú egyenesen szakaszon értem utol a kamiont, így volt bőven időnk, amíg Cesar rászánta magát az ugrásra.


Garázsmenet
- Zeroing in (Nehézség: könnyű)


Ha már úgyis visszamentem San Fieroba, megvettem a Wang autókereskedést, és hogy ne álljon üresen, úgy gondoltam, lopok néhány autót. Zero készített egy mobiltelefon-pozícionálót, így könnyedén a nő nyomába szegődhettem. Hamar utolértem, és rendőr módra kiperdítettem az autóját – majd őt magát is kipenderítettem az autójából.
Tipp: Megnyugtató volt a tudat, hogy az ellopott jobbnál jobb járgányok ezután rendre ott sorakoznak a kereskedésben.


Próbaút
- Test Drive (Nehézség: könnyű)


Cesarral elmentünk egy konkurens autókereskedőhöz, majd az emeleten rövid próbaútra indultunk a kocsikkal… jobb híján az ablakon át. Cesar ment elöl, én könnyedén tartottam a tempót mögötte. Egyszer a frászt hozta rám, amikor egy szűk sikátorban azt vettem észre, hogy a zsaruk eltorlaszolták a túlsó végét, és rükvercben kellett távoznunk a helyről…
Tipp: Természetesen eztán mindkettőnk autója a kereskedést gazdagította.


Vámszabadterület
- Customs Fast Track (Nehézség: könnyű)


Cesarral lementünk a kikötőhöz, mivel fülest kapott, hogy egy nekünk kellő kocsi érkezett az egyik konténerben. Az informátor ugyan azt mondta, megjelöli a jó dobozt, de a daruba felmászva semmilyen jelölést nem láttam. Így aztán nekiálltam egyesével a kipakolásnak… A második vagy harmadik konténerben megtaláltuk a keresett autót, ám néhány váratlan vendég érkezett, így sietve lemásztam a daruból, és Cesar védelmére siettem.
Tipp: A hőkövetős rakéta itt is csodákra volt képes! A feladat után néhány szállítmányozó cég is felfigyelt ránk, így export-import jellegű feladatokat is végezhettem.


A defekt
- Puncture Wounds (Nehézség: közepes)


Szegény Cesar büszkeségét alaposan megnyirbálta egy női sofőr, aki órákon át játszadozott vele, Cesar mégsem tudta őt utolérni. Űzőbe vettem hát magam is, és hogy fokozzam Cesar frusztrációját, viszonylag hamar utolértem a bigét, majd néhány tüskét kiszórva odaszegeztem az úthoz. A tyúk elszaladt, a defektmentes gumik felszívták magukat, én meg visszahajtottam a garázshoz.
Tipp: Szerencsém volt, hiszen az autópálya végén értem utol a csaj kocsiját, ahol balra fordult, majd jobbra kanyarodva hajtott rá a hídra – én pedig a mezőn rövidítve elé kerültem, és teleszórtam tüskékkel a hidat.


A csomag
- Interdiction (Nehézség: közepes)


Ideje volt visszamenni a farmra, ahol Toreno előbb halálra idegesített Sweet raboskodási körülményeinek ecsetelésével, majd váratlanul igazi ügynöki feladatot bízott rám. Elküldött egy kis hegyi faluba, majd ott Nagy Testvért játszva instruált fel a hegytetőre, és még járművet is választhattam. Fent a helyzet váratlan fordulatot vett: kétszer két üldöző helikopter érkezett, kommandósokkal megspékelve. Miután lerendeztem több tucat ügynököt, még a csomagért is el kellett mennem, amit a pilóta egy biztonságos, de baromi messzi ponton dobott le. Miután visszavittem a cuccot a szellemvárosba, a két megmaradt járgány egyikével hazahajtottam.
Tipp: A küldetés előtt elhoztam a San Fiero-i reptérről néhány hőkövetős rakétát, így pillanatok alatt elintéztem a helikoptereket a SWAT kommandósokkal együtt. A reptérre pilótaengedély híján úgy jutottam be, hogy az őrbódé elé parkoltam, és a kocsi, majd onnan a bódé tetejére mászva beugrottam a kerítésen túlra. Ha már ott voltam, elhoztam egy helikoptert is, és azzal mentem végig az egész küldetésen, rengeteg időt spórolva. Ha mégis választottam volna járművet, és a végén azt szerettem volna megtartani, a szellemvároshoz visszaérkezve ki kellett volna szállnom belőle, és gyalog bemenni a garázsba.


Verdant Meadows
(Nehézség: könnyű)


Toreno nem kapkodta el a bratyó kiszabadítását, helyette inkább a történelemkönyvön röhögcsélt, és újabb feladatot adott, ráadásul a pénztárcámat sem kímélte. Meg kellett vennem egy használaton kívüli repülőteret a sivatagban, kemény 80 000 dollárért.
Tipp: Mivel az előző küldetésből nálam maradt a helikopter, legalább az utazás rövid volt…


Repülőiskola
- Learning to Fly (Nehézség: nehéz)


Kézzel-lábbal tiltakoztam, de Toreno nem hagyott nyugton, és állandó hívásokkal zaklatott, míg el nem végeztem a pilótakiképzést. Néhányszor szívesen befontam volna a szemöldököm, de azért sikerült…
Tipp: Azoknak, akik szimulátoron tanulnak repülni, a le- és felszállást külső, a körözgetést és a célzást feltétlenül belső nézetből javaslom elsajátítani.


N.O.E.
(Nehézség: közepes)


Toreno konspirációinak meghallgatása után légipostás feladatot kaptam: felszerelést kellett vinnem néhány ügynöknek Angel Pine közelébe, végig alacsonyan, a radarok alatt repülve, különben a katonai bázis megkínált volna néhány légelhárító rakétával. A visszaút is hasonlóan kalandos volt.
Tipp: A rendelkezésre álló időkeretet felmérve hamar rájöttem, hogy nincs szükség sem nyaktörő tempóra, sem arra, hogy szűk kanyonokban manőverezzek, ezért a felszállás után azonnal északnak fordultam, és a nyílt víz felett repülve, egész San Fierót megkerülve repültem a célhoz és vissza.


Potyautas
- Stowaway (Nehézség: közepes)


Néhány váratlan látogató érkezett a reptérre: konkurens kormányügynökök. Toreno rövid, lelkesítőnek szánt szónoklatot intézett, aminek a vége az lett, hogy nyírjam ki őket. Először is utol kellett érnem a felszállni készülő gépet, majd a fedélzeten puszta kézzel legyőzni mindenkit – tekintettel az aknákkal csurig töltött raktérre, lőfegyver használata nem volt javasolt –, végül a pilótát likvidálva, majd az ejtőernyőt megszerezve robbanóanyagot kellett helyezni a gép orrába. Utána hátrafutottam a farokrészbe, majd kiugráskor aktiváltam a robbanószert.
Tipp: A gépet csak úgy értem el, hogy a motorra ráhajolva némi plusz sebességet szereztem. Szerencsére nálam volt egy szamurájkard, így a repülőn az ügynökök hamar kiterültek. Igaz, elég lett volna azt az egyet kettévágni, akin az ejtőernyő volt, aztán eldobni a bombát, ami kiugrás után – a többi ügynökkel együtt – felrobbantja a gépet. Szabadesés közben figyeltem arra, hogy lehetőleg ne a katonai bázis, vagy víz közepén érjek földet.


A titkos terv
- Black Project (Nehézség: közepes)


Este lett, mire visszaértem a reptérre, ahol az igazság várt rám. Truth újabb őrültségbe rángatott bele: el kellett lopnom a legféltettebben őrzött fejlesztést egy titkos katonai bázis mélyéről. Mesterlövészpuskámmal biztos távolságból leszedtem az őröket, majd az irányítóteremben kinyitottam a bázis földbe süllyesztett ajtaját. Lent már nem sikerült észrevétlen maradnom, riadót fújtak. Dolgozott az AK a kezemben rendesen, mire megtaláltam előbb a SAM lövegek kiiktatására szolgáló vezérlőt, majd magát a titkos projektet (egy mágneskártyás ajtónál volt olyan kedves az egyik tudós átadni a belépőkártyáját), ami nem volt más, mint egy jetpack. A hátirakétát felcsatolva kilőttem magam a silóból, és hamarosan társam mellett landoltam a homokban.
Tipp: Mivel így is, úgy is riadó lett a vége, célszerűbb lett volna teljes mellszélességgel berongyolnom a bázisra, majd a szellőzőt használva lejutni a lezárt részre.


Green Goo
(Nehézség: közepes)


Truth roppant izgatottan közölte, hogy el kell lopnom „valamit”. Mindegy mit találok, bizonyosan fontos lesz – mondta. Fogtam hát a jetpacket, és odaröppentem az érkező vonathoz, ahol a katonákat kiiktatva, harmadik próbálkozásra végre megtaláltam a megfelelő ládát, és benne… valamit. Máig sem tudom mi volt az, mindenesetre egy ideig Truth elvolt vele, mert utána hetekig nem láttam.
Tipp: Nyílegyenesen az állomáshoz repültem, így közvetlenül a vonat előtt értem oda, így a peron tetejére leszállva biztos kézzel sorozhattam végig a szerelvényen tartózkodó katonákat.
A feladat teljesítése után birtokba vehettem a repteremet, ami szép pénzt termelt számomra. Ráadásul Truth nálam hagyta a jetpacket is!

 

LAS VENTURAS KÜLDETÉSEK


Ketchupos lökhárító
- Fender Ketchup (Nehézség: könnyű)


Ázsiai barátom kemény fába vágta a fejszéjét, amikor Triád-kaszinót nyitott a maffia városában. Jöttek is a nehézségek csőstül, de szerencsére sikerült elkapni valakit, aki tudta, ki áll a dolgok háttérben. Kiköttettem a fickót a motorháztetőre, és elvittem egy kis túrára… A reptér ideális hely volt erre, hiszen kedvemre száguldozhattam, biztonságos ugrató is volt kéznél, így hamar megeredt a fickó nyelve.
Tipp: Hagyhattam volna az egész repteret a fenébe, és száguldozhattam volna fel-alá a kaszinó előtti főúton is – csak az nem lett volna olyan stílusos, és a rendőrök figyelmét is hamar felkeltette volna.


Kirobbanó helyzet
- Explosive Situation (Nehézség: könnyű)


Most hogy kiderült, ki áll a háttérben, ideje volt visszavágni. Woozie lehűtött, mondván, itt alaposabb tervezésre van szükség. Először is robbanóanyagot kellett szereznünk, amihez ideális forrásnak bizonyult a város határában működő bánya. Odamotoroztam, majd leugrattam a bánya aljára, és beszálltam az ott parkoló óriásdömperek egyikébe, annak kerekével szétzúztam a robbanószert védő ládákat, és begyűjtöttem az anyagot. Kifelé menet a biztonságiak elzárták ugyan az utat, de a bányagépeken végigmotorozva sikerült kicsusszannom az őrök között.
Tipp: Ha a feladatra helikopterrel érkezem, az egész kijutási macerát megspórolhattam volna magamnak, egyszerűen kirepülve a bányából…


Hamis zsetonok
- You've had your Chips (Nehézség: könnyű)


Egy időre félre kellett tennünk a konkurencia kifosztására vonatkozó terveinket, mivel valaki hamis zsetonokkal próbált meglopni minket. Hamar kikövetkeztettük, hogy a Sindacco család városszéli gyárában készülhettek – tettem hát egy kanyart a gyár felé. Az épületbe érve némi lövöldözés után szétromboltam az összes gépsort, majd a biztonságiakat lerázva visszatértem a kaszinóba.
Tipp: Minden egyes gép detonációja újabb és újabb őröket vonz az épületbe, de ha távirányítású robbanószerkezetet tettem volna rájuk, egyszerre repíthettem volna a levegőbe mindet (a detonátor több kilométeres hatósugarának köszönhetően akár a kaszinóhoz visszaérkezve, a parkolóból is robbanthattam volna). Ha még mindig helikopterrel közlekednék, mind az üldözők, mind a zsaruk okozta gondot levehettem volna a vállamról…


Don Peyote
(Nehézség: könnyű)


Truth hívott azzal, hogy néhány átmulatott éjszaka után most tért magához, egy Los Santos-i japán fürdőházban van, és fogalma sincs róla, hogy került oda. Mindenesetre megkért, hogy kutassam fel alkalmi ismerőseit, valahol Arco del Oeste környékén. Mivel több fickóra számítottam, négyajtós járművel kutattam át a távoli, kies vidéket. Ezután újdonsült ismerőseim társainak keresésére indultunk a közeli kígyófarmon, ahol azonban nem fogadtak tárt karokkal. Gyorsan kellett cselekednem, mivel az autókba pattanó farmerek veszélyeztették kótyagos társaim testi épségét. A végén visszafurikáztam Kent Pault és Maccert a városba, egyenesen a Caligula kaszinóhoz. Rosenberggel történt találkozásom után felhívtam Woozie-t, és örömmel újságoltam el neki, hogy a jelek szerint sikerült belső kapcsolatot kiépítenem a Caligulába.
Tipp: A Maverick helikopter szintén négyajtós, és mondanom sem kell, mennyivel gyorsabb légvonalban megtenni nagy távolságokat…


Intenzív gondoskodás
- Intensive Care (Nehézség: közepes)


Visszamentem a Caligulába, ahol Rosie sápítozott erősen. Meghallgatva a problémáit, igencsak sietnem kellett, hogy a maffia előtt megtaláljam a Johnnyt szállító mentőautót. A kórháznál kiderült, hogy elkéstem, de szerencsére egy Patriot parkolt a közelben, amivel átfésültem a várost, és néhány hamis nyom után megtaláltam a megfelelő mentőt. Miután a gengsztereket megállásra bírtam, a húsüzembe hajtottam Johnnyval.
Tipp: Talán már mondanom sem kéne, de helikopterrel ez a feladat is jóval rövidebb idő alatt végrehajtható lett volna…


Sikkasztás
- Misappropriation (Nehézség: könnyű)


Az előkelő villanegyedben ismét összefutottam a zsaruk gyöngyeivel, akiknek ezúttal egy FBI-os fickó és egy drog-nyomozó miatt főtt a fejük. Elküldtek a találkozóra, amit Aldea Malvada szellemvárosában beszéltek meg az ügynökök. A feladatom az volt, hogy szerezzem meg a dossziét, és hallgattassam el a szemtanúkat. Sikerült meglepetésszerűen érkeznem az összejövetelre, így nem kellett hosszú légi üldözést folytatnom a papírok miatt.
Tipp: Az északi parti útról gyalogoson fel tudtam futni a hegyre, és így hátulról lephettem meg őket, elsőként éppen a dossziét őrző fickót hűvösre téve. A gazdátlanná vált helivel gyorsan megléphettem a tetthelyről.


A húsüzem
- The Meat Business (Nehézség: könnyű)


Felugrottam Kenhez, és némi önbizalom adagolás után elkísértem Johnny húsüzemébe. A fickóra meglehetősen sokkoló benyomást tettem, így ismét menekülnünk kellett. Ránkgyújtották az épületet, és bárdokkal-láncfűrésszel jöttek ellenem, úgyhogy alaposan megdolgoztatták a fegyverem. A végén nyugtatgattam még kicsit Kent, aztán kiraktam a kaszinó előtt.
Tipp: Nem szerettem volna, hogy fagyos legyen a hangulatom, így nagyon vigyáztam arra, hogy véletlenül se menjek a fagyasztókamrába, amíg csak egyetlen rosszfiú is maradt a közelben.


Madd Dogg
(Nehézség: könnyű)


Miután résztulajdonossá váltam a Négy Sárkány kaszinóban, elindultam megnézni, kiheverte-e Ken a múltkori kalandunkat. Útközben csődületre lettem figyelmes a Royale kaszinó előtt, ahol Madd Dogg készült öngyilkos ugrásra a tetőről. Mivel felelősnek éreztem magam abban, hogy idáig jutott, elhatároztam, hogy segítek rajta. A közelben parkoló szalmabálás furgonnal a párkány alá hajtottam, majd Madd Dogg látványos zuhanása, és szerencsés platót érése után elfuvaroztam őt a korházba.
Tipp: Mivel megéreztem, hol fogja levetni magát (mindig ugyanonnan rugaszkodik el), a járdára merőlegesen parkoltam le a furgont, így előre-hátra mozogva pont alákerültem.


Szabadesés
- Freefall (Nehézség: közepes)


Miután elváltam Madd Doggtól, elmentem Kenhez, ahol találkoztam az új nagyfőnökkel, Salvatore-ral. Hogy elkápráztassam, elvállaltam a ráküldött bérgyilkosok elintézését. Mivel még a földe térés előtt kellett kiiktatnom őket, a reptérre hajtottam, és egy elkötött géppel a bérgyilkos-kvartett üdvözlésére siettem. Felrepültem a leszálló irányú légifolyosónál magasabbra, és fentről, zuhanórepülésben utolértem az egyébként gyorsabb sugárhajtású gépet. Itt meglehetősen nyaktörő mutatvánnyal átugrottam a másik gépre, és hidegre tettem a négy profit. Mivel a pilóta sem bírt magával, őt is a felhők fölé küldtem, majd letettem a gépet Las Venturas repterén.


Delelő - High Noon
(Nehézség: közepes)


A dossziét Las Brujasba kellett vinnem, ahol a kopók már tűkön ülve várták. Mivel nem akartak tanúkat, a társuk és a magam számára szolgáló sírgödör ásásának kezdhettem neki. Tenpenny távozása után felgyorsultak az események, Hernandez rövid időre magához tért, így esélyhez jutottam. Ismét eljött a bosszú ideje, de ez a jelek szerint megzavart kissé, így képtelen voltam eltalálni a kocsija felé futó Pulaskit, maximum a gumijait lőhettem darabokra. Bár meglehetősen gyors autóval repesztett a szemétláda, a hegyi szerpentinen hamar utolértem…
Tipp: Az adrenalin tombolásától hajtva leugrattam a hegyi szerpentinen a mélységbe, és a felborult autóból kikászálódva, egyetlen hőkövetős rakétával kiugrasztottam a kocsijából a korrupt zsarut.


Szent Márk bisztró
- Saint Mark's Bistro (Nehézség: könnyű)


Salvatore el volt ájulva, hogy milyen simán elintéztem a bérgyilkosokat, így rám bízta a feladatot, hogy végezzek Forellivel. Remek alkalom adódott, hogy megszabaduljak Kenéktől, anélkül, hogy Salvatore gyanakodott volna. Elutaztam az ország túlfelébe, vissza Liberty Citybe, ahol volt ugyan némi fegyverropogás, ám a feladat legnehezebb részét a jettel történő landolás jelentette – szóval nem volt igazán nagy probléma a testőrség legyűrése.
Tipp: Apropó jet. A leggyorsabb közlekedési módot mindig is a sugárhajtású gépek jelentették, ráadásul minden repülőtéren megtalálhatóak. A célterület felett egyszerűen kiugrottam a gépből, és leejtőernyőztem.


A tervrajzok
- Architectural Espionage (Nehézség: közepes)


Végre jutott időnk Woozie-val a Caligula kifosztásának tervét csiszolgatni, ám hamar kiderült, hogy ehhez tervrajzok kellenek. Elmentem hát a tervhivatalba – útközben a turistáktól fényképezőgépet is zsákmányoltam –, eltettem a fegyvereimet, majd illedelmesen válaszolgattam a recepciós hölgy kérdéseire („igen, nem, igen”), így gond nélkül feljutottam a harmadikra. Mivel a jelek szerint az őrnek aznap nem járt ebédszünet, kénytelen voltam valamivel elterelni a figyelmét. Egy emelettel lejjebb találtam egy régi légkondit, amit tönkretéve azonnal bekapcsolt a tűzriasztó – így már elkészíthettem a fotót. Hanem akkor elszabadult a pokol, az őrök valamiből gyanút fogtak, így életem egyik legkeményebb helyzetében találtam magam. Amint sikerült kijutnom, már a rendőrségi helikopter is rám vadászott, így gyorsan visszatűztem a Négy Sárkányba.
Tipp: Igencsak forró volt a lábam alatt a talaj, szerencse hogy emlékeztem az elrejtett golyóálló mellényre a közeli Come-a-Lot kaszinó reklámtáblája alatt…


A hódítás
- Key to her Heart (Nehézség: könnyű)


A következő feladat jóval nyugisabbnak ígérkezett. A terv az volt, hogy meghódítom a Caligula egyik krupiéját, ezért követtem a kocsiját, persze feltűnés nélkül. Megvallom, kissé furcsa volt szép lassan, a szabályok betartásával közlekedni… A csaj először nem haza, hanem egy szexshopba ment, ahol én is vettem egy szexrabszolga-ruhát. Miután hazaért, leparkoltam a házával szemközt, és megvártam, míg a lovagja is megérkezik. Őt gyorsan kivontam az egyenletből, és ha már a maszkos ruha rajtam volt… nos, megtettem, amit meg kellett tennem. Később vettem egy házat a környéken, és randiztam párszor Millie-vel (ha a szolgaruhában állítottam be hozzá, a szexre mindig számíthattam). Végül megkaptam tőle a háza kulcsát, így ellophattam a belépőkártyáját.
Tipp: Kihagyhattam volna ezt az egész hercehurcát, ha az első randi alkalmával egyszerűen lelövöm a lányt, és betörök a házába – de gondoltam legalább egyszer életemben kipróbálom ezt a szado-mazo dolgot...


Gátrobbantó
- Dam and Blast (Nehézség: könnyű)


A városi áramfejlesztőt kellett kiiktatnom. Elmentem a reptérre, és a gát fölé repültem, majd következett az ejtőernyős ugrás, ami – bármennyit is csináltam már – megunhatatlanul jó móka. Mivel nem sikerült a gáton landolni, minden fegyveremet elvitte a víz. Szerencsére egy kést találtam a mólón, így hasfelmetsző technikámat csiszolgatva intéztem el előbb a kinti kettő, majd a benti alsó szinten lévő két őrt, végül a generátorok szintjét maradtakat. A robbanóanyagok elhelyezése és felrobbantása után elvétettem a kifelé vezető utat, így a tetőn találtam magam. Más választásom nem volt, így a vízbe ugrottam, majd az ott várakozó gépek egyikével visszarepültem a városba.
Tipp: Ejtőernyőzésről jut eszembe: néhány nagyon magas épület tetejére feljuthatunk az utca szintjéről, a tetőn pedig általában egy ejtőernyő vár ránk, hogy kedvenc sportunknak kedvünkre hódolhassunk.


Rendőrmotorok
- Cop Wheels (Nehézség: nehéz)


Ideje volt az álcázást biztosító motoros rendőri felvezetésről gondoskodni. Uniformist könnyen szereztünk, de a négy rendőrmotor begyűjtése már keményebb dió volt. Ráadásul a motorokat Knight Rider módra, menet közben kellett a kamionra helyezni. Rémálmaimban se jöjjön elő még egyszer ez a kaland!
Tipp: A Linden állomásnál lévő motorral kezdtem, majd jött a reptér közelében lévő, ahol lendületből elgázoltam az éppen indulni készülő zsarut. Harmadiknak elmentem Roca Escalante-ba, végül elhoztam a Julias Thruway Eastnél lévőt is.


Fel, fel és el!
- Up, Up And Away! (Nehézség: közepes)


Este 8 után értem a kaszinóba, ahol a többiek már a terv utolsó fázisát csiszolgatták. Csak a páncélautó megszerzése volt hátra, és Zero remek ötlettel rukkolt elő: szerezzünk egy Égi Daru szállítóhelikoptert, és azzal lopjunk páncélautót! Egyedüli pilótaként ismét nekem kellett bevetnem magam, elmentem hát a katonai bázisra, és a Patriot kihajtásakor beslisszoltam a kapun (elmehettem volna a már jól ismert „titkos” katonai bázisra, és elköthettem volna egy járművet – de amint beengedtek volna, úgyis észrevesznek). Ismét megküzdöttem egy laktanyányi katonával, majd a tetőn lévő ágyúval leszedtem az erősítésnek érkező két harci helikoptert, és elvittem a gépet. A páncélautót már gond nélkül szállítottam a sivatagai repteremhez.
Tipp: Ha egy repülővel felszállok a bázis fölé, és ejtőernyővel kiugrom – esetleg a jetpackkel leszállok – pont a helipadra, a csata nagy részét megúsztam volna.


Viszem a bankot
- Breaking the Bank at Caligula's (Nehézség: közepes)


Eljött az idő! A fegyvereimet elrejtve léptem be a kaszinóba, majd Millie kártyájával lejutottam a generátorokhoz, ahol könnygázgránátot dobtam a szellőzőbe. Zero kiiktatta a világítást, így nagy előnyhöz jutottam ellenfeleimmel szemben, az éjjellátónak köszönhetően. A garázsban a targoncával felfeszítettem az ajtót, így a többiek is megérkezhettek. Mikor már épp kiiktattuk az őröket, Zero közölte, hogy valaki a tartalék áramfejlesztő beindításán mesterkedik. Amíg a többiek a pénzt pakolták, felrobbantottam a generátort, majd visszamentem hozzájuk Miután a pénz rendben elindult, felmentem tetőre, majd a SWAT kommandósok legyőzése után felkaptam az ejtőernyőt, és átugrottam a szembeni tetőn landolt géphez, amivel visszarepültem Verdant Meadowsba.
Tipp: Jobban jártam volna, ha nem állok le a SWAT-tal csatázni, hanem egyszerűen felkapom az ernyőt, és leugrok. Az utcán elkötöttem volna egy autót, aztán a sztrádán úgyis hamar nyomomat vesztették volna…

 

Az utsó rész a "Küldetések 3" -ban található

 
Menü
 
Szeretnéd ezt a

honlapot kezdőlapnak? Akkor kattints ide! :)

 
Számláló
Indulás: 2005-10-21
 
Biztonsági kamera!
Kamerával őrzött terület!
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Sebességmérő
 
Szavazás
Melyik játék jobb szerinted?

NFS Carbon
GTA San Andreas
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Banner

 

 
Társoldalam

http://www.f1klub.extra.hu

 
A lap frissítés alatt... Úgyhogy nem csak kritizálni kell!!!
 
Kurzor
 

HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!